Over Ons

La Fleur Rouge is een heel persoonlijk verhaal.
Zaakvoerder Annelies Blomme zette haar familienaam in als uitgangsbord. Als pittige roodharige wilde ze de passie voor haar vak symboliseren in het kleur rood. Opgegroeid in de Westhoek “Where the poppies grow…”, werd La Fleur Rouge geboren.

‘Personal branding’ was bij het ontstaan van LFR geen commerciële strategie, enkel een bewuste keuze. La Fleur Rouge maakt de optelsom van mediatraining, video en strategische implementatie. En zeg nu zelf: bloemen maken écht iedereen gelukkig.

Annelies Blomme

Annelies

Creatieve zaakvoerder. Krijgt energie van optimistische mensen. Houdt van gingerbeer en artisjokken. Wil ooit Madagascar gaan ontdekken. Plakt aan de dansvloer en heeft een zwak voor Ludovico Einaudi én The Prodigy.

Wojtyka

Oer-West-vlaamse, ook al denk je zeker iets anders? Administratief wonder. Houdt van lelies en kerst. Heeft het glas altijd vol. Verslindt stevige romans en vindt lauwe pintjes en festivals een ideale zomerse combinatie.

En een ruim boeket gemotiveerde freelancers ...

Testimonial

Video afspelen

Geef je film de uitstraling die het verdient
en zet je boodschap in de bloemetjes.